Witamy na stronie kontaktowej Bizzo Casino! Rozumiemy, że jako świeży użytkownik możesz mieć pewne obawy dotyczące naszych opcji gry, zarządzania kontem, bonusów itp. Dlatego, aby zapewnić dalszą pomoc, nasz zespół wsparcia jest dostępny dla Ciebie 24/7.
Jak się z nami skontaktować
Istnieje wiele prostych sposobów, aby się z nami skontaktować:
- Czaty na żywo
Bardzo łatwym sposobem, aby się z nami skontaktować, jest skorzystanie z funkcji czatu na żywo na naszej stronie internetowej lub w aplikacji Bizzo Casino. Ta usługa jest dostępna, aby każdy mógł łatwo i szybko skontaktować się z naszymi ekspertami. W przypadku podstawowych pytań, które nie wymagają dalszych długich dyskusji, średni czas odpowiedzi wynosi od 1 do 5 minut.
- Wsparcie mailowe
Jeśli masz pytania, które są bardziej szczegółowe, lub chcesz przesłać zrzuty ekranu w celu lepszego zrozumienia problemu, to wysłanie e-maila jest inną alternatywą na skontaktowanie się z nami. Jednak według mojego doświadczenia czas reakcji może wynosić od 3 godzin do 3 dni, w zależności od tego, jak skomplikowany jest problem. Poniżej znajdują się adresy e-mail, które można wykorzystać do różnych zapytań:
Adres e-mail | Zastosowanie |
[email protected] | Wsparcie techniczne, problemy z bezpieczeństwem, płatności oraz zapytania handlowe |
[email protected] | Pytania dotyczące Programu Partnerskiego |
- Wsparcie telefoniczne
W tej chwili nie oferujemy bezpośredniego numeru telefonu do wsparcia klienta.
Zachęcamy państwa do używania czatu na żywo oraz opcji mailowej.
Zarządzanie Kontem
Jeżeli chcesz usunąć konto w Bizzo Casino, nie sprawi to żadnego problemu. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, a następnie przejdziesz do ustawień konta, gdzie będziesz miał możliwość usunięcia lub zamknięcia konta, a w razie problemów wspiera nasz zespół.
Bądź na bieżąco z nami
Obserwując nas na social mediach dostaniesz najnowsze informacje oraz jedyne w swoim rodzaju bonusy.
Instagram: bizzo_casinos_pl
FAQ
Jakiego języku używa Support Bizzo Casino?
Nasza ekipa wsparcia używa najczęściej angielskiego.
Czy jest dostępna infolinia?
Nie mamy międzynarodowego numeru telefonu.
Jak długo można czekać na odpowiedź?
W przypadku czatu na żywo odpowiedzi możesz się spodziewać w czasie około 2 minut, a w przypadku e-maila w ciągu kilku godzin.